nuff

Tuesday, May 12, 2015

Lirik Lagu Terbaik Bagimu - Siti Nurhaliza


Lirik Lagu Terbaik Bagimu - Siti Nurhaliza 

Rasaku kamu ada
di setiap sedih dan juga senangku
rasanya kamu sudah menjadi bintang
terang hidupku

Chorus:
Masih kurang rasaku
mencintai hatimu
ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
menyayangi hatimu
mahu aku mengganti setiap
sukar mu dengan tenang

Rasaku kamu ada
di saat senyum juga tangisku
Rasanya Kamu sudah jadi yang
terbaik bagi aku

Ulang Chorus

Masih kurangkah aku
menyayangi hatimu
mahu aku mengganti setiap
sukar mu

Ulang Chorus

NMN Collections - koleksi tudung dan shawl terkini

meh meh meh sini nak cerita... hehe... bersungguh sangat.. hehe.. saja nak promosi blog terbaru yang menjual pelbagai jenis tudung dan shawl dengan harga yg sangat2 berpatutan... saya pun dah membelinya.. puas hati sebab tudung2 tersebut agar besar pada yg mmg suka bertudung labuh.. ia juga boleh dipelbagaikan jika nak nampak pendek... warna-warna pilihan pun ada.. kene lah tengok blog NMN ni..

jom belanja sket apa yang ada dalam blog NMN Collections :)








p/s: moh ler beli tudung untuk raya ni.. hehe
There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock