nuff

Wednesday, August 4, 2010

kisah Dinner 2010

dah 4/8/2010. minggu depan rabu dah start puasa.. hihihi.. best... muncul gak puasa thn nih.. kali nih aku nak cuba penuh gi terawih.. aku try.. hihiih.. eh, berbalik dengan tajuk aku tu... melalut lah plak.... last week 31 july and 1 ogos ader dinner bank.. mcm biasa lah.. ada dancing2.. best sgt... penat tu jgn ckplah.. training hari2 cuma tak sepenat mcm last year...

1 jek aku nak komplen.. mekap... diorg mekap aku teruk sgt.... aku tak suka... muka aku nampak sgt jahat.... benci.... :(

seb baik aku masih ada kawan2 yg menghiburkan hati aku... perjalanan sgt smooth.. enjoy the pic.. :)









No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers