nuff

Wednesday, June 29, 2011

Sony Satio rosakkkkk!!!

AARRGGHHHHHHH!!!!!

mental tahap gaban z!! hp yg penting utk aku utk record video, amek pic and dgr lagu dah rosak... cane nak repair... poket ngah kering nih... sape leh bantu? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... kenelah usaha sendiri untuk cari duit... aduhh!!! aku dahla selalu dgr lagu kalo wat keje dlm compactors, takpun masa ngah menunggu dimana2... errghhh!!! takkan nak beli hp baru? tak berbaloi wat masa ni sebab aku nak pindah rumah.... KESIAN! beban semua atas bahu aku... semuanya! aku tau aku anak sulong tapi................... takpelah, aku bertahan dan bersabar.. InsyaAllah aku yakin 1 hari nanti kepayahan aku, kesusahan aku nih akan dibalas dgn kesenangan... aku yakin.. semua itu dtg dari Allah juga....

tu takpelah.. cuma skrg nih masalah utama ialah.. HP kesayangan aku dah rosakkkkkkkkkk!!!! uwaaaaaaaaaaaaa... takde mood nak pakai HP...


p/s: hargailah ape yg anda ada.. sok2 dah rosak ke, jahanam ke, takde ke, ilang ke..... baru korg tau peritnya idop.. hmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers