nuff

Thursday, June 9, 2016

Review April Skin Magic Snow Cushion


Let's Rock!!
 


ok, nak citer pasal product nih, nak tau mana aku dapat? dekat dalam IG (Instagram), tgk diorg buat video guna product nih.. mula lah aku nih menggeletis nak tahu lebih pasal product nih, aku pun ushar lebih dari IG org ni ke IG yg lain sampailah ke website dia sendiri. http://www.koreasnbymalaysia.com/product/april-skin-magic-snow-cc-cushion-price-malaysia-indonesia-brunei-singapore/
 
malas nak cakap banyak... sila baca dulu... risalah di bawah...

 aku guna yang nih sebab sesuai utk skin aku yg berminyak.
 
 
 



 

 

 and now nak reveal aku plak lepas pakai product nih.. hehehe...

ni pic sebelum (amek pic masa running.. mana dan nak mekap oii)

ni lepas mekap additional pakai April Skin Magic Snow Cushion.. aku pakai pink beige.. terang gak muka aku... tiada cela kelihatan... hahaha.... kalau jumpa depan2 dia akan glowing... hhehhehe.. nampak lain x?

sejak ade april skin ni.. mmg rajin aku mekap2... haha... memudahkan kerja.. sebab aku mmg malas nak mekap heavy buh foundation bagai.... oklah for simple makeup gi kojo!! hahaha...
ok... that's for now... sekian sahaja my review tentang April Skin Magic Snow Cushion... will follow up another product on april skin... hehe...



No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers