nuff

Tuesday, June 14, 2011

Alhamdulillah Rezeki 2011


just involved and finish Bintang BNM 2011 at my beloved office here in KL.. ahaks... this is the story bout 'the day'.. there bout 12 contestants which is 7 guys and 5 women.. kinda less than before.. also the crowded in the auditorium is not like the same as before.. i just dont get it.. Y.. but nevermind.. the show must go on..

esoknyer nak rehearsal, mlm jumaat tu aku tolong2 AJK wat decoration pentas kt dlm auditorium.. hehe.. maklumlah teringin nak jadi AJK.. hahaha.. sape suh tak bg.. then after that balik Senawang jumpa dgn suami.. alahai.. citer rumah malasla nak share.. biarlah Allah saja yang Maha Mengetahui...

jumaat hari kejadian pun tiba.. huhuhu... turn aku no 2 ok.. fuhh.. mmg sgt2 tak suka.. tapi nak wat mcmner, sendiri tak pi amek cabutan kan... rasakan kau marie! aku amek masa rehearsal 2kali.. 1st tu just saja nak test mic.. sekali dia suh wat bebetul... yg 2nd tu aku bg abesla geramnyer pasal ngan audioman.. hamek ko! huhuhu.. sowwy.. huuu.. malam kejadian pun tiba... Alhamdulillah, emcee pun menghiburkan.. tahniah emcee... dgn berpakaian baju sekolah, ku mulakan persembahan.. suddenly masa aku nyanyi tekak aku kering... sgt kering.. ishk.. suara menyanyi tapi hati n kepala otak aku nih berserabut.. 'asal la time2 ni tekak nak kering plak!!!!' but show must go on.. aku tgk muka sury, muka janet.. diorg semua berkerut.. dalam hati aku dah bercelaru dah.. tapi nyanyi tetap nyanyi... hmmmmmmmm... redah je aaaa.... peserta yg lain pun sgt bagus dan perform yg mengconfident kan. nak2 pada fayzal yg 1st time mencuba lagu rock serta my fren atie yg last minit tukar lagu.. tapi berjaya bawa dgn baik... aku sgt2 rasa serba salah dengan kemenangan aku... hmmmmmm... aku rasa mcm aku tak patut menang. ntahlah.. cikgu siti hajar lebih bijak menilai... layan je.. hmmmm.


Jom layan pic sket... he he


antara peserta dan AJK

SEMPAT LAGI KAN

org lain berdebar2 tunggu giliran, aku? sibuk berborak.. dah mcm sesi berbicara antara ketua pengawas ngan pelajar biasa.. ekekekeke

Emcee nih nama dia brader kush.. hehe.. dia sgt spontan.. susah nak jangka apa yg dia akan tanyer.. mmg suka mengenakan org ok.. huhuhu

ni dia juri jemputan Ali Terrarossa, masa persembahan beliau ada sesi lawak ok.. dimana cd beliau jumping semasa ahmad fayzal naik utk nyanyi bersama2.. sgt kelakar.. tapi oleh kerana beliau profesional, dia buat terus version unplugged.. lagi gempak... best!!!

kenal nih? ni juri kedua Zarina AF.. huhu.. dia nyanyi lagu Goyang Inul.. ekekekek.. bersama dgn staff2 bnm.. sporting abes ahh

juri utama Cikgu Siti Hajar.. aaaaaaaaaaaa.. garang taw... huhuhu

ni team cikgu siti nyanyi 2 lagu Koir tapi meremang bulu kaki dee... best!

ni lah dia.... malas nak ckp.. hmmmmmmmmmm.. masih ada rasa serba salah... huhuhu

antara pemenang2nya.. hee hee

the ladies aku, atie and ika

me and apu.. mcm gangster sekolah tak? ekekekek

lepak kat McD ampang sebab kelaparan lepas show... ahahahaha

sempat lagi nak menyengal kan.. ahhaahaah


p/s: apa yg terjadi adalah rezeki dan ketentuan dari Allah SWT... Alhamdulillah.

2 comments:

  1. bestnye!! nak dgr iya nyanyi gak x kira, kalo x nanges cane? ngidam ni...!

    ReplyDelete

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers