nuff

Wednesday, September 8, 2010

Grab New Items Today

2 hari sebelum raya aku, janet and yana ke The Mall.. biasalah niat meneman je.. last2.. aku shopping.. ekekekekek.. sengal je kan.. seb baik tak makan... aku dah jadi shoppaholic!!! abes laaaa... sejak bila aku jadi mcmnih??? ishk.. aku kene muhasabah diri balik... rilek... baju2 dah banyak.. almari mane lagi aku nak sumbat... huhuhuhu... tapi tu nantilah aku pikirkan.. ekekekek...


ni nak tunjuk sikit je brg yg aku sebat tadi.. haa haa haa

yg ni berguna untuk aku bergelar mak datin wannabe.. :p


nih lip liner + eye liner.. hebats kan.. ekekeke


role rambut nih wat backup utk rambut aku yg semakin tak terusrus skrg... bzzzz

baju idaman match ngan seluar yg hebatttt!!! ekekekke... dah leh gi wat show dah!! ahahah

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers