nuff

Friday, February 11, 2011

Pagi yang Bengang

Pagi.. pagi.. harini laluan mcm biasa tapi daku mmg dah fedap sgt dgn jem dkt laluan biasaku tadi, dan secara tak sengaja, daku menjerit dlm keter.. 'bodow! jalan stop jalan stop! pahal!!' sekali dlm 200meter, ader keter kat lorong laju bg signal 2 berenti kat situ. aku marah lg.. 'time ni lah ko nak rosak!' aku tak tau mane pergi sabar aku selama ni.. siyes, aku lepaskan kow2 tadi.. agaknyer tu kot stress yg ku pendam selama ni kot...

Tu dekat highway, masuk jalan duta smooth.. oklah… masuk je laluan depan jab saliran before that ada lorong 2 nak jadi 1. line aku dah mmg jadi 1, dtg nyonya ah beng naik vios nih selamba je potong kiri… lg marah lah aku, ku kejar dan himpit dia bila sampai ke lane yg ada 2.. aku tunjuk tgn kat dia… bangang sgt apahal!!! Ko ingat dah sarung vios tu bagus la? Takpe2… aku nekad.. aku pakai keter mahal2 1 hari nanti, korang tgklah aku drive mcmner…. Perrgghhhhh… lama tak marah.

p/s: sila jgn wat taik tgh jalan!!! Padahnyer ko sendiri yg tanggung!!!

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers