nuff

Thursday, February 17, 2011

Pitam!

minggu nih teruk sgt aku rasa. start the day aku naik opis semalam sampai harini.. dgn auditor nak file.. tu dah mmg ok lah... nih kene cover pa bos... hadoi.. melambaklah keje aku! sgt2 bengang k.

semalam 1 hari dia mood tak baik.. semua org kene bambu ngan aku2 sekali. damn!!! hari ni lak aku kene cover sampai kul 9am.. tasha is on mc.. hadoi. what im gonna do.... hati tak senanglah... stress2 mcm nih lah yg wat aku sakit.. aku nak ceria.. aku nak hepi!!! dah la balik umah sorg2, semuanya sorg.. weekend lak pun mcm sorg.. dah dia sebok dgn kelab baru tu... aku? terkontang kanting... bilernyer nak wat anak.. kalau lah diberikan perkara ajaib seperti maryam yg mengandung tiba2.... aku syukur sgt.. tapi masalahnye tu zaman2 para ambiya'.... takpelah... life must go on.. aku redha... aku nak gi makan dgn tenang... baru aku jengah tempat pa....


p/s: filing tak settle lg.... yg lain lepas tgn je.... huh!

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers