nuff

Monday, March 7, 2011

updated!

its been along time tak hapdet my blog.. haa haa.. nampak sgt takde masa nak memblog2 nih... maybe banyak sgt keje or pikir or fb je manjang... addicted fb kot? InsyaAllah 1 day i will stop that stupidity fb yg banyak dgn janji palsu and cheat.. aku rasa mahu balik keadaan dulu.. biarlah hanya berforum.. sebab aku tgk skrg makin mencabar, yg hanyut tu dah sah2 lah hanyut.. risau kat lelaki je.. coz yg akan tarik diorg ke Neraka adalah perempuan.

pikirlah sendiri..

Now pe yg aku nak share is bout last weekend, my vacation with mother in law, adik ipar yg bongsu and adik kesayangan aku gal namanye.. hee hee.. memula mcm tak sangka gak nak gi naik Cameron.. last2, sampai gak..walaupun jauh tapi aku sangat teruja bawak diorg ke sana... tak kesahlah duit banyak burst.. janji aku nak tgk wajah diorg happy :) baikkan aku nih, moga ada balasan baik juga yg aku dpt nanti.. InsyaAllah.. hee hee.. this is the pic nak share :)


betul2 sejuk kat sna... layan woo cejuk2.. hik hik hik.. lama gak tak jejak CH. banyak kedai baru and ada beberapa tempat yg sama.. :) hmmm.. bila ingat2 balik, dah mcm 1 family dah kami.. best sgt2.. walaupun hanya berempat tapi feel dia bestlah.. selalu kalo bercuti dgn kawan2 je hepi... tapi kali ni aku rasa lain, I LOVE IT! yeah!

hmm... ngah taip ni pun aku masih mampu tersenyum. betapa hepinye aku dpt bwk diorg berjalan2.. tak kesah penat2 pun.. as long as aku puas dari dok diam berfikir je... kat CH pun aku ader dpt msg confession pasal 'sesuatu' yg bebetul mengejutkan aku. mungkin Alah nak tunjuk sesuatu kebenaran.. :) buat masa nih aku mahu bersabar sebab aku yakin dengan Allah. Dia lg mengetahui :)

p/s: sweet lak aku masa nih.. tenang, rasa muda n hepi... hee hee hee hee..

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers