nuff

Friday, December 14, 2012

Sedih

Tak faham... lepas je dapat point2 jadah prime semua ni, semua main cakap belakang.. cakap senyap2, bisik2.. perli2.. ntahlah.. aku nak ngadu kat sape? takde sape pun yg sudi dgr... nak ngadu kat si suami... LUPAKAN! kat sini jelah aku luah.. Mereka ramai kenalan.. aku putuskan after this aku silentlah... diamkan diri is better... langsaikan ape yg patut. pastu aku wat kerja aku je. last year aku teruk, aku ngadu kat sape? aku diam... takde sorg pun tau pe masalah sebenar aku.. dgn org ni aku citer pasal ni, dgn org tu lain... aku tak citer pun pasal PRIME AKU JATUH Giler last year.. aku menangis depan bos aku last year sebab dia nak tau reason aku leh jatuh teruk sampai mcmtu sekali.. dia tau maslah aku... dengan org lain tak citer pun... aku accept je.... mungkin itu ketentuan.. sape xsedih... aku dah merasa... so, aku malu bila org ckp pasal PRIME masa tahun lepas, aku hanya DIAM and kalo bleh aku akan beredar dr tempat tu........... NO SHARING... if masalah lain, aku willing tu share...

This year, Alhamdulillah.. rezeki aku naik walaupun xseberapa.. tapi aku syukur lebih baik dari last year. Terima Kasih. aku rasa ada je yg dok bercerita n berkata pasal aku kot?? takpelah.. aku redha jelah.. burukkan aku 1 bank.. aku terima je.... senyum je... takde masalah... buatlah org benci dengan aku... aku terima..  nak marah pun xguna.. mulut org... sok yg busuk pun mulut diorg.. aku wat hal aku jelah mulai dari sekarang... takde masa dah nak friendly2 dah.... forget it.. especially to org tertentu..

Jika ada yang tak berpuas hati, terus terang dekat aku, aku dgr.. aku bukan leh wat ape pun.. ni jgnlah main ckp belakang, aku buat kerja kau, tp ini yg aku dpt, its unfair.. who decide i dont know.. org tua tu tu tak pandang perkataan yg tertulis kau buat kerja org bawah.. dia dah warning jangan buat kerja org bawah.. mmg dia xkan pandang.. so, janganlah sebut kau buat kerja org bawah.... mmg silap besar kalau sebut depan pakcik tu.... tu jelah aku nak ckp........ aku benci mende2 mcmni... buat org nyer self morale JATUH!!

P/S: Janganlah mengata, mengutuk, mendoakan keburukan org sesuka hati................................................... Astagfirullahhal'azim.

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers