nuff

Monday, May 13, 2013

Saturday @ Muzium Negara

Was here on Saturday - 11 May 2013

dah bosan sgt xtau nak wat ape... so, aku pun bergeraklah sendirian ke muzium negara... tetibe rasa mcm lama gila kot tak masuk muzium negara.. last masuk kalau tak silap masa darjah 6? ntah xingat lah.. hahahaha...

aku snap pic yg rare pada aku je.. nak lebih, sila lah kunjungi dan lawati sendiri ye :)

tiket masuk hanya RM 2 sahaja. :)
 
 Pintu Gerbang

 ni dia Pintu Gerbang2 yg aku ambil... kira ni kubu dulu2 ah.. cuba lah teka nama2 dia.. ahahahahha
(aku lupa) ;p



 ni nama dia lanca @beca dulu2 nyer transport :)

 ok.. reason aku snap pic ni sebab aku tengah dok layan pameran2 lain.. tetibe terkejut tgk org ngah tunggu kelapa jatuh... ahahahaha.. celah2 ko dia berdiri.. ampes!!!

 ni rumah lama zaman dulu2...

 keretapi rare :)


No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers