nuff

Monday, November 25, 2013

Desperately nak kurus!!!

aarrgghhh... untuk sekian kalinya, apa yang menjadi igauan aku jadi kenyataan.... 'berat badan dah naik and tak stabil pembentukannya.. ahahha... tetapi Alhamdulillah BMI, kolestrol, gula n jantung ok.. syukur... tp aku tetap kene betulkn balik shape badan ni... ahahahaha.... well some people i was like fara fauzana shape.. peha ayam.. errmm.. dap dap... goreng masak madu sedap!!! ahahahahha....

aku bab sports mmg ada je non stop tapi bab makan pun sama gak non stop... "hek elleh.. pastu bising badan naik".. aku kene amek supplement diet lah mcm zaman bujang dulu... dulu2 xmakan xpe sebab lom kawen, skrg kene standby makan utk husband... " aku rasa tu lah punca dia" ekekekekke... ngek!!!

so, ape aku kene buat nih?? bab2 makan mmg aku xleh skip nt gastrik! cukuplah masa bujang dulu slalu kene... hmmmm... exercise hardcorelah jawabnye... huhuhu... malasnyer nak start!!! nt baju banyak nak kene basuh... :( ahahahahha... in other words [MALAS]

kemon marie!! wake up!!! loceng dah berbunyi!! its time to set the target!!! dah2.. jgn nak bahagia sgtlah... kene start gak!!! no matter what!!!


GOOD LUCK!!! kekekeekkekekeke

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers