nuff

Monday, June 14, 2010

Mengantok la wey!

hari ni hari isnin bersamaan dengan 14/06/2010.. heh! pengarah cuti, pa dia pun cuti.. ini bermakna, aku kene dok depan sana menggantikan tempat pa pengarah... huhuhu... oleh kerana org admin ada, so, 1 choice adalah mereka... aku lak baik aku teruskan wat kerja aku ni.. bukan sikit... balik2 ngadap surat, file2 update outstanding... sangap acik!

lunch nih mcm nak kuar carik kain... tapi mcm M.A.L.A.S. ahahhahaha... sebab dlm kepala otak aku nih dah terbayang HP Sony Ericsson SATIO.. alalllalalala... kang dah beli sayang lak duit abes mcmtu jek.... hmmmmm... pe aku nak buat nih ek? kene ubah brg2 hantaran... no yg memahal... sebab aku dah ngidam sgt HP tuh!!! waaaaaaaaaaaaaa.... :p


p/s: apakah, aku kene beli dulu??????..... teeeettttt

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers