nuff

Monday, November 15, 2010

Episod suka dan sayu pada 15 november 2010

hari yg normal pada aku pada 15/11/2010 - isnin. just normal monday blues. parking pun kat lobby c.. huh.. kene bayar lak. maklumlah dtg dari senawang sure lambat nyer.. gerak pun lambat. erimalah padahnye ye pn marie.
lunch lak kuar dgn yana gi jalan tar singgah Bata beli kasut and gi kedai india herbal ape ntah wat treading kening.. saja layan bosan2. tambah lak admin harini aku sorg je clerical. kak liza kebetulan 1/2 day. just me and riduan.. lintang pukanglah buat kerja. fay plak cuti. esok tak tau lg.. dia dtg ke tak... huhuhuhu...
dekat FB lak melayan mereka2 yg mengwish kat aku... ahaks... kalo kita wat baek dgn org, tgk hasilnyer... ramai gilo yg wish.. ekekkekekeke... pening mak.. tu lom jadi artis lg tu.. wakakakkka... takpe.. hanya yg terdekat lebih mengenali saper aku sebenarnye.
cerita bermula apabila ngah wat surat then en suami ku menelefon dan cik sury pula ada lepak disebelahku.. hmmmm... tibe2 janet tarik tgn aku gi pantry.. ngah gayut lg nih aku.... sampai je pantry aku terus menjerit.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ader kek!!!!!!!! terus aku babai dekat en suamiku.. ahhahaaha.. ermmmm.. biasalah.. posing maut dulu before potong n mamam kek.. ekkekekekek.... sgt best. credit to janet and sury... ahahhah.... nyummy kek blueberry tedaaapppp... ahhahahha.. itu episod suka..
aku keluar opis lewat sebab nak selesaikan kerja before aku bercuti. nak keluar dari KL amatlah azab. jem sana sini disebabkan banjir. hmmmmm aku teruskan jua perjalananku.. abes gak ceruk KL nih aku redah nak lari dari jem.. kalo naik moto nih dah selamat dah... tapi disebabkan balik senawang.. ku gagahi diri ini. perasaan aku bercampur baur ntahlah... sampai je dirumah, dia sambut aku baek.. tapi aku agak letih dan lapar.. perlu masa nak heal balik mood... lepas jek aku salin pakaian and makan, terus aku tgk dia tido... luluh hati aku dah.... what hapen to my 1st time birthday as a wife... shit!!! tapi aku istigfar banyak2... cuma tulah, pe yang aku buat masa besday dia last month mcm tak berbaloi... thn depan tgklah mood... sebab dah frust sgt2.. ngah pake2 losyen, alang tepon tanyer balik ke tak, sebab mak suh tanyer.. dia nak kuar belikan kek...... lagi lah nanges kow2nyer aku.... ikotkan hati nak aje aku start keter balik mlm nih gak.... biar keluarga aku nampak kolo and wat hal sendiri, tapi diorg ader inisiatif nak wat celebration utk anak2.... siyes.. ni lah episod duka aku......
p/s: mungkin ada hikmahnyer.. aku take it in a positive side. cuma tu lah.. what u did, Allah will pay. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers