nuff

Tuesday, November 30, 2010

Tolong Jangan....

hairan sgt kenapa hati aku bebetul tak tenteram.. perlu ker aku berterus terang? atau aku terlalu kuat berfikir... kenapa aku mcm terlalu biarkan apa yg berlaku depan mata aku mcmtu saja? apa dugaan aku kali ini? kenapa lidah aku betul2 kelu? adakah aku perlu melihat dahulu sebelum bertindak? janganlah jadikan aku menjadi seorang pendendam semula..... cukuplah mr 's' yg aku balas balik 6,7 thn lepas.... skrg ni aku tgk dia rajin menolong kat rumah aku kalau ader kenduri... bila tgk dia.. aku terasa yg aku kejam... tapi nak buat mcmner... saper yg mulakan dulu... aku doakan dia cepat2 ketemu jodoh dan gembira ;]...
tapi aku taknak aku buat semula dekat org lain...... plsss jangan main2kan aku..... anda belom kenal saper mariah sebenarnya... pinta ku ini dengarlah.......
There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock