nuff

Monday, December 6, 2010

Alhamdulillah...

sekali lg aku kembali lg ke ruangan memblog2 nih.. lama gak since lepas hari bersanding. well, biasalah.. jenis weekend wife and husband nih.. mmg bz je hari minggu.. pendek kata jadual tu pack lah... hmmmmm... dok plak kat umah parent masing2 coz rumah masih belom boleh duduk yg kat sunway tu.. sian mama boy sebab kene tido luar.. kalo kat umah aku takpe, sebab mmg dah ader bilik. takpelah, aku redha.. aku teruskan semua ini dan aku anggap ini semuanya ujian dariNya. ;]

lepas kawen nih, mcm2 aku lalui.. belom pernah segenting ini hidup aku... hmmmmm.. masih mencari banyak perkara yg perlu aku selesaikan..its all about cost and time management.. dgn aku yg idop just cukup2 makan.... kdg2 tak cukup... hmmmmm.. tambah plak dengan hubby yg travel ulang alik.. sian kat dia budget banyak abes kat travel... aku perlukan backup plan utk cover semua masalah ni... aku taknak dok diam saja..

overtime... sudah semestinya aku buat utk cover payment2 aku.. bill2 aku... hmmmm.. pe lagi... nanti aku pikirin.... duit abes mcmtu jek....

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers