nuff

Monday, December 6, 2010

Salam Maal Hijrah

hmmmmm... thn lepas adalah pentup tahun bujang aku dan aku dah memilih jalan utk berada dlm keadaan selama dari bergelumang dgn maksiat [berpegang tgn bukan muhrim]... Alhamdulillah. skrg kehidupan aku fasa ke 2... pendek citer.. aku banyak berabes... tapi 1 sen pun tak balik modal... aku sabar dan teruskan usaha dan erdoa...
now kenapa aku rasa mcm dipermainkan... sebab aku rasa sgt wired.. Ya Allah, apa dugaan Mu kali ini. seperti yg aku katakan, tiadalah daya aku nak membalasnya melainkan kuasa Allah... aku berdoa agar diberi pengajaran setimpal dgn perbuatan mereka. InsyaAllah, masa itu, aku benar2 nak lihat, siapa yg dtg dlm keadaan sesal dan hancur keadaan dia dlm keluarganya sendiri... aminn...
tunggulah masanya nanti... aku akan tetap berdiam dan hanya melihat.. Allah Maha Mengetahui akan sesuatu perkara yang disembunyikan oleh umatnya..

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers