nuff

Friday, December 17, 2010

Semak!!!!!

heeeeeeeeeeiiii.. pening tension!!! semuanya tamak! semuanya selfish! pentingkan diri sendiri, perut sendiri, badan sendiri, sedap sendiri, senang sendiri....................... aku????? damn!!!! NOTHING!!! balik sana mcmtu.. balik sini kene tanyer.... apelah salah aku.. apelah dosa aku... banyak dah aku buat baek... apa balasan dia.... mana??? mana???? berabes aku... keringgg.... aku mmg dah tahap 70% mampu bersabar... aku senyumkan walapun hati aku menafikan..... sebab aku berfikiran jauh aku tau mane yg buruk mane yg tak... sebab tu aku banyak diam sebab aku berfikir dari ckp kosong dok berchatting ngadap laptop mcm org sengal tapi takde hasil pun gugur dari langit..... hmmmmmm...... apelahhhhh... aku tak sihat sgt2 tak sihat........................................................

ngah hangin2 nih aku msg adik aku elok2 suh anta laptop dia panggil aku 'ko'.. lagi marah lah aku.. aku tak ajar adik2 aku panggil aku 'ko' semua ada gelaran... sial!!! ingat aku adik?? nak kene hentak dgn helmet lagi ker??? babun!!

nih ngah dok hangen2 abah lak tanyer pasal bonus..... prime... aku tau... aku kene fokus kerja... skrg takleh wat memain.. aku tau dia risau.. aku lagi risau nak bayar itu ini.. sepatutnya sekarang aku dah dok goyang kaki takde hutang tunggu duit masuk je..... hmmmmmmmmmmm........ ape semua nihhhhh...

p/s: Ya Allah, jika ini ujianmu.. aku terima dgn hati terbuka tapi aku memohon kau berilah petunjuk pada mereka2 yang cuba mengambil kesempatan keatas aku..

Ya Allah, hambamu bersyukur atas nikmat pemberianmu atas bonus dan gajiku Ya Allah.. sesungguhnya akan ku selesaikan hutang yg aku termampu.. aminn.....
There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock