nuff

Thursday, March 15, 2012

Marie Kelaparan

Kelaparan!

Kerja teruk marie harini, kene wat inventory coz floor ni nak kene separate by 2 dengan dept lain. phewh... supervisor mintak siapkan harini gak... so, aku ngan akak admin pun bekerja keras hope dapat siapkan before lunch... sekali membawa ke lunch woooo... badan aku dah longlai dah.. maklumlah bekpes kue teow campur nasi goreng tu pun tak abeh... lalalalalaalalla... mujur lepas siap wat inventory utk 2 floor nih, sampai kat worstation aku, kak pah pelawa makan rojak buah kat pantry... pewot aku kosong nih... ahh bedal jelah... ape nak jadi-jadilah janji dpt isi pewot.. sedap aku mam.. ni hah rojaknyer... ;p

sedap tak? hohohoho....

padahnyer, pewot aku felt bloated sgt. angin kan... coz tak makan sekali bantai plak rojak buah... mmg sedapla meragam pewot aku... uwaaaaaaaa.... so, masa wat keje jap tadi, ginilah teruknye keadaan aku.. uwaaaa... kepala dah lentok kat meja sebab tak sedap pewot... uwaaaaaa.....


sedih!!! baru kul 5pm.. baliknyer kul 6.. uwaaaaaaaaaaaaaaaa................


p/s: morale of the story - jgn makan makanan berangin masa pewot ngah kosong!!! duh...

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers