nuff

Thursday, June 7, 2012

Sepi ku Penuh Makna...

$epi aku dari dunia blog nih bukan kerana aku kebuntuan idea.. tapi ke bz an yg teramat sgt dengan kesihatan yg memang totally 2minggu buat aku rebah dan lemah [part tu nanti aku update kat citer yg lain].. 

Episode renovation office pecah kepada 2 bahagian.. 1 JPPA and 1 lagi MSB.. Keadaan memanglah sgt huru hara tambahan dgn aku yg mmg tak sihat... pelik tetibe je tak sihat.. 2 minggu tu... ni pun berat bdn dah bebetul turun.. sambung citer renovation, dengan admin yg dah agak kritikal tak cukup org, masing2 sgtlah sibuk, tambahan ada auditor lg.. mana nak layan, dgn boss yg agak huru hara.. semua nak buat sekali... adoiii.. jem otak!!! at the end.. dia pelupa apa kerja kita.... siot je....!!!! 

MEJA AKU!!

 ni ha dia gambaran meja aku yg tak berapa nak rupa meja aaa... sakit hati... meja i semak dgn kertas2... eeeiii... tak cost concious langsung!!! 




HASIL KERJA MEM'PACKING'!
nampak tak kotak2 tu?? haaa.. tu hasil dari zaman tok kadok yg aku lom masuk pun dept ni lagi.... siot je harta sendiri tak amek.. last2 yg kene ngemasnyer aku??!!! eeeeii... badan aku sesakit.. demam.. dengan leher aku sakit sebab salah tido... nih keje yg aku kene settle within 2days...

so, nilah dia punca aku menyepikan diri dari dunia blog nih..... lalalalalala.... 

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers