nuff

Wednesday, May 30, 2012

Sketsa di jalanan

cuba korang tgk gambar kat bawah tu... Cer teka ape nama dia?? 

tu namanyer 'KESESAKAN LALULINTAS'

mesti ader rasa nak nangis, menyumpah, emo.. jam tu lah temperature badan, kerete semua naik kan.... camne??? minyak abeslah... adoiiii.. jam wotak deeeee....

'HOIIII, TEPILAH SKET!!!' 
(Gambar hiasan)

Sebut je pasal jalan raya ke lebuhraya ke, aku mmg sesangat emotional.. semuanya bergantung pada mood aku dan pemandu lain... rasa2 macam nak je keter aku bertukar jadi keter kebal.. mcm kat gambar dibawah tu... ;p



(gambar hiasan)
bila ade kenderaan yang try himpit keter kita.. samada aku mengalah or tak bg masuk.. alalalala... mementang keter aku kecik je.


haaa... tau kan akibat kecuaian pemanduan?? tgk kat bawah tu... KAU MAMPU KE kalo dah TERLANGGR FERRARI sedangkan kau tu hanya WIRA, tak kesah ape enjin sekali pun kau tukar, ape brand racing sekali pun kau sarung sunroof bagai semua tu... cukup ker nak ganti rugi balik???aiyooo... tebo tak tebo... sama harga ke?? heheheheh... (sure panas je mat2 minah keter dgr kan???? ;p hihihihihihihi)



No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers