nuff

Monday, May 14, 2012

THIS IS REAL MADRID


REAL MADRID
32 LA LIGA
100 POINTS
121 GOALS





Biarpun lambat entry aku nak story pasal Real Madrid aku nih.. tapi aku tetap akan update dalam blog aku as korangnyer refresh wotak kowang tu.... hehehehe.. jgn nak dok bangga sgt ngan Barca ke, MU ke..

Akhirnya Real Madrid berjaya menamatkan kemarau empat tahun dari sebarang kejuaraan liga apabila muncul juara Liga Sepanyol..



Jose Mourinho juga mencatat rekod peribadi apabila membantu empat kelab yang berbeza muncul juara liga untuk Porto, Chelsea, Inter dan Real Madrid. 


Real Madrid menamatkan pengusaan Barcelona di Sepanyol untuk meraih gelaran keempat liga apabila mengesahkan kejuaraan milik mereka biarpun perlawanan masih lagi berbaki dua perlawanan. Mendahului tujuh mata Barcelona sudah tidak mampu untuk mengejar mereka.

Namun demikian dalam perlawanan terdahulu Barcelona memberi amaran awal kepada Los Blancos apabila mudah menewaskan Malaga 4-0 dengan Messi menjaringkan hatrik untuk memecah rekod Eropah dengan 68 jaringan semusim.


Real Madrid muncul juara kali yang ke-32 sejak 1931–32 dan kali terakhir ialah pada musim 2007–08.

Team 2007/2008

We Are The Champion... my friend!!! yeah!









HALA MADRID!

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers