nuff

Sunday, September 22, 2013

2013 changed me.....

Holaaaaa.. well, today i'm not saying bout personal life.. its talking bout my fashion.. it's been a year jugak aku follow blogger2 hijabista girls ni.. memula mcm just read just follow.. but lately nih aku dah dipengaruhi dengan diorg nye fashion.. maybe aku dah bosan dgn trend aku skrg yg just tudung, tshirt and jeans.. dan mungkin sebab badan dah naik, segan nampak area hips and area tutt tu mcm gemoks kan.. hahaha.. so, as a women aku kenelah sorokkan kawasan2 tu.. hahaha... tuntutan agama jugak kan... (budak degil)...

1st, aku kene start balik invest utk semua tu.. maklumlah last invest utk feshen2 nih masa zaman bujang and masa tu aku free hair... so, fikirlah baju aku semua singkat2.. ekekeke.. ade lagi tu... sayang nak throw away.. nanti aku kurus kow2, aku nak guna balik.... dekat rumah je ahh... :p dah ilang akal ah nak pakai kat luar.....


2nd, invest on facial treatment at spa... i hope i can visit Herbaline back.. that's my fav place ever..


3rd, show time...... some of pic which is i did make it changed... wish that those hijabista girls will guide me.. 
















p/s: insya Allah...

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers