nuff

Wednesday, October 20, 2010

2 days left

tadaaaa..

lagi 2 hari lg aku akan bergelar isteri... hurmmm.. perasaan.. mcm2 ader... hepi tu off coz la.. akhirnya, aku takde dah idup terumbang ambing sendirian.. lepas nih aku dah ader matlamat baru iaitu menguruskan rumahtangga dan kerjaya.. waaahh.. sgt teruja.. tapi disebalik itu, aku ada juga perasaan risau, mampukah aku menjaga diriku dari mengaibkan suamiku, menguruskan urusan suamiku, mengawal hati dan perasaan dari memikirkan bukan2 tentang suami... Ya Allah, kuatkan hati dan imanku Ya Allah.

bila dah dekat nih banyak nasihat2 berguna dari org2 yg berpengalaman baik lelaki mahupun perempuan.. kalo dari perempuan tu sah2la pasal pemakanan.. jaga. lelaki lak cara kita dgn suami. pergaulan, komunikasi. and ape yg aku take point is komunikasi sebab tu yg penting. nak2 aku jenis weekend wife n hubby... so, pe yg penting is to make the relations hepi..

tapi tulah.. aku tak rest langsung. malam jumaat tu pun aku still berulang sana sini amek brg.... aiyoooo.... cepatlah masa berlalu. semoga cepat selesai segalanya... amin..

p/s: berikan daku cutiiiiiiiiiiiii...


No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers