nuff

Thursday, October 7, 2010

what says me?!

aku siyes dah terlalu sangat penat dan letih dengan keadaan aku... kadang2 aku terfikir.. ni jalan yg aku pilih, ini lah aku kene hadapi.

perkara yang lepas2 aku sukar nak padam dalam ingatan.... ape yang terjadi sepanjang 5thn kebelakangan nih bukan seperti yang aku benar2 rancang. Ya Allah, sungguh besar kuasa-Mu dalam menentukan jalan hidupku. aku redha. ape yang telah aku lalui selama ni, Ya Allah, ampunkan dosa ku. hambamu ini benar2 lalai, leka....

Ya Allah, jadikan hambamu ini org yang baik dan beriman serta tidak kufur akan nikmatMu Ya Allah.. jadikan ku sebaik-baik hamba-mu Ya Allah. biarlah mereka berlaku khianat terhadapku asal tidak aku melakukan terhadap mereka.. sebab aku yakin akan kuasa Mu Ya Allah... :)

jadikan kesusahan ku kali ni sebagai membina semangat untuk ku teruskan perjalananku.

p/s: hati masih tak tenang. badan semakin penat dan lesu!!! aku nak hepi mcm dulu!

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers