nuff

Friday, October 15, 2010

Things i Dislike

thing dat i dislike.. most of it is..

# Menipu
# Tidak Jujur
# Bermuka-Muka
# Mengata
# Main Belakang/Tikam Belakang
# Belagak & Perasan Lawa/hensem
# Mata Duitan
# Kaki Perempuan/Minum/Judi
# Perokok especially.... hmmmmmmmm..
# Menunjuk-Nunjuk & Bermegah-Megah
# Mainkan Perasaan Orang
# Tidak Ikhlas
# Tak Excited akan sesuatu especially terhadap pasangan
# Tak concern terhadap pasangan
# Selfish
# Tak respek orang tua/kurang ajar(1 day ada anak sok, jgn menyesal. what u did u get back!)
# Memilih
# ** akan ditambah**

bukan hipokrit tapi kenyataan.. banyak yg perlu diubah, samada aku mahupun org lain... kalo aku sah2 lah kene ubah banyak.. yelah.. sejak 2 menjak nih.. aku dah tersasar jauh dari landasan asal agamaku.. teramatlah jauh aku disisiNya.. aku betul2 rasa mcm bukan aku... yg tu aku akan ubah sedikit demi sedikit.. aku mencuba.. akan terus mencuba.. aku nak ditempatkan bersama-sama mereka yang beriman. bukan dengan mereka yang jahil yg khayal dgn dunia yg sementara nih.. semoga impian aku termakbul.. amin..

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers