nuff

Monday, October 25, 2010

It was happening on 23/10/2010


I'm finaly became mistress hermanas?? haa haa... Alhamdulillah selesai sudah. perkara yg selama nih agak kurang menyenangkan dah selamat.. :) ikatan dah terjalin sah. kini aku bergelar mrs hairul :) and pakej with fluSSSSS.. huhuhuhu..

majlis berlangsung agak hmmmmm.. permulaan agak boring dan kelam kabut... siap boleh baring2 lg tgk astro kul 10am.. tak sedar kul 1 nak kene siap nikah.. haa haa haa.. hantaran pun tak abes siap lg.. :p syukur ader adik2, cousin dan makcik2 yang memahami.

tepat jam 1.30 majlis pun bermula tapi agak lewat maklumlah, huru hara amek gambo... boleh? huhuhuhu... depan masjid pun nak bergambo budak2 nih.... jap nih pic dia...

adik, farrah, me , sury and mak sury


session dalam masjid pulak.. :p

Sempat lagi pose

Syahdunye aku.. ni lah saat2 aku tak leh thn air mata.. mana taknya, ni lah saat2 aku takot dimana abah melepas tanggungjawabnya kepada bakal menantunya Hairul Hafizal. sayu hati aku masa tu... terima kasih abah...

saat2 aku takleh thn airmata dah.. wawawawawa

Ya Allah, berkatilah pernikahan dan dunia baru kami dan lindungilah kami dari perkara2 yang tidak baik.. Aminn

tadaaaaa..... uwaaaaaaaaaaaaa

abahku... apelah perasaan dia masa ni kan...

masa isi borang taklik kot? ekkkk? huhuhu

officially became a wife mrs Hairul with my parent

with his parent

aaaaaaaa... kawan2 yg sempat hadir.. terima kasih sgt2.... bahagia dpt makan kan... :p

with nenekku.. hmmmmmm.... ehehhe

sarung cincin dirumah.. :p

geng meroboh ku.. hehehehe

tangga pun tanggalah kan? ehehehehe...

so, itulah episod aku masa hari pernikahan.. mostly banyak adegan sebak aku and huru hara dengan kengkawan.. :) heee..

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers