nuff

Wednesday, January 25, 2012

Marie nak update blog!



huhuhu... assalamu'alaikum u olsss... [mcm ade pembaca je kan.. ;p]

dah lama kot tak wat entry dlm blog nih.. hik hik hik.. asyik copy paste je kejenyer kan.. bowink la plak takde hot news ke? huhuhu.. azam baru stop citer pasal tuttt dlm blog... cuba bertahan nih.. ahahahahaha... belajar bersangka baik walaupun hakikatnyer aku sering ditipu mentah2... takpe.. Allah Maha Adil lagi Maha Penyayang.. Mohon agar dia berubah ke arah kebaikan je.. hehehe...

tahun baru nih, awal2 tahun mood aku dah cargas dan terbaik.. so far belom ader rasa malas2 lagi.. ahahaha.. tambah lak keje skrg dah rotate ngan enchek ahmad.. so, try la mane yg best.. hhuhuhu....

tahun nih aku more aktif dengan kawan2 sagat crew@ladies.. macam2 ragam, mcm2 karenah.. takpelah.. mane yg baik jadikan ikotan yg buruk tu jadikan sempadan.. :) so far Alhamdulillah diorg sgt sporting dan memahami... syukur.. tak tau sampai bila aku akan melepek ngan diorg.. tapi wat masa nih, diorglah penawar suka dan duka aku.. :)

meh share sort of me awal tahun 2012.. heeee












p/s: i luv myself :)


No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers