nuff

Monday, January 16, 2012

Part Time

assalam semua {mcm ader pembaca sangggaaatt :p}

Hmm.. mana nak mula... owh citer pasal part time nih.. aku ni tak taulah jenis hangat2 taik ayam punyer org ke tak? sebab pada aku cukup duit, semua jadi... tapi skrg nih aku butuhkan duit and aku memerlukan kerja part time yg tak ganggu core work aku skrg.. dan aku ada masa utk berehat.. tapi kalo dah nama keje part time, mane ader dalam kamus perkataan 'REHAT'.. huhuhu... sedang memikirkan ape yg patut aku wat... so far aku dah wat trial menjual brg2 keter dlm fb.. Alhamdulillah laku.. cuma aku kene ader duit nak terus beli brg2 then jualkan... mcm seronok plak jual brg2 hafkat ni.. nak jual mcm org lain jual kain, kek, cekelat bagai semua tu... banyak sgt persaingan.. jenuh la plak aku nak wat promosi......


Skrg nih aku sedang mencuba utk wat part time nyanyi bersama dgn mak andam peberet ku kak ayu.. tu pun lom ape2 lg jumpa appointment bagai tapi aku dah neves tahap gaban... yelah show nih kene konsisten... tapi dah aku minat nyanyi, y not aku kembangkan bakat tu.. cuma aku kene terus belajar n betulkan beberapa teknik lg... yelah.. suara aku pun bukan sedap sgt.. nan hadoo.. tapi yg penting suara aku adalah suara aku.. tak Klon sesapa and tak tiru sesapa.... :)


Yelah, aku terpaksa fikir bagaimana nak teruskan kehidupan, mmg aku dah ader kerja skrg Alhamdulillah tapi kadar expences aku dah melebihi kadar income yg aku dpt... this is not good.. aku nak wat part time just nak recover balik all the debts yg aku dah wat dlm a few years back.. after married jd mcmnih.. suppose takdelah... balance lah sepatutnya.. tapi disebabkan ader mistake somewhere terpaksa plak aku guna loan tu... hmmmm... KEJE GILER!!! lepas aku dapat recover and pay all the debts tu balik, so, life aku dah boleh balance balik... siyesly mmg aku nak kene cari duit segera nak langsaikan ape yg patut dah balance sok, barulah aku bleh tenang.... hmmmmm... masalah lain2 tu aku terpaksa tlak tepi sebab aku nak fokus diri aku dulu.. dah ok n stabil baru aku pikir diri aku....... pasal DIORG YANG SEDANG WAT KEJI KAT BELAKANG AKU TU.... ingat, AKU BELUM MASIH MAAFKAN LG PERBUATAN KORANG DAN KORANG AKAN IDOP SUSAH SENTIASA BERMASALAH SEBAB HATI AKU MASIH MARAH DAN SEDIH... ape2pun ALLAH MAHA MELIHAT LG MAH MENGETAHUI............. DIALAH YANG AKAN MEMBALAS SEGALA2NYA.....

so, skrg fokus training vocal tu marie n sila cover masalah besar kau tu yg suka LUPA LIRIK!!! ahahahahahaa.. ;p

p/s: chaiyokkk marie :D

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers