nuff

Thursday, January 26, 2012

Saya budak baik / Bersangka baik pada org/ Biar org wat kita jangan kita balas

Saya budak baik saya budak baik saya budak baik saya budak baik saya budak baik.
bersangka baik pada org bersangka baik pada org bersangka baik pada org...
biar org wat kita jangan kita balas.. biar org wat kita jangan kita balas..

Ya Allah Yang Maha Adil Lagi Bijaksana, jauhilah daku dari mereka yang bersifat busuk dan berniat jahat terhadap ku dan keluargaku.. Berilah pengajaran yg setimpal pada mereka supaya mereka rasa apa yang aku rasa dan tanggung ini, Ku mohon permudahkanlah dan percepatkanlah segala urusan ku ini utk menemui jalan kebahagiaan...

Amin ya rabbal'alamin..

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers