nuff

Thursday, February 2, 2012

Bila Si Marie Start Masuk Kelas.. Kellasss kau maria!


ni lah al kesahnyer kejadian pada Hari Wilayah.. Cik Marie berjaya memenuhi permintaan peminat okay. meh cik marie citer tentative pada hari berkenaan.. :p

kemalasan melanda nak bangun… tapi dah sesiap cuti baju dah tinggal nak perah n sidai je… guling2 layan tv ngan internet jap then tetibe dapat sms dr mak andam peberet ku yg mengatakan bahawa kelas mekap ON kul 11.. huhhu… lek lg coz mcm awal lg baru kul9… guling2 dgn hebatnyer atas toto yg tak berapa nak tebal inci nyer.. ahahahahahaha… sedang leka tgk tv sekali jam dah kul 10.. huhuhu… mujur dah mandi sekali masa cuci baju tadi.. so, bersiaplah… maklumlah aku nih, skrg nak keluar bukan main payah nak jumpa baju2 yg sesuai… masa free hair dulu senang giler… main sarung je takyah wisau… skrg 3,4 kali salin.. baju ke 5 barulah puas hati…;p

dah siap bagai tu teruslah menuju ke kelas… heh! Mission berjaya… nil ah hasil dia… oppss.. mekap lg 1 tak dan nak save.. huhuh. Nih make up malam je yg da.. huhuhu… tenkiu kak ayu… nanti kita settle part yg ’TU’ k.

nah kau before mekap.. alamak!! jendul ku!!! takpe.. luas nur.. haahahha.. besar Nama Allah dekat dahi aku.. aminn..

1st step foundation





pastu bergegas ke IKEA coz dah janji ngan kawan baik Nolin dan Ayumi… ingat ajak lepak malam, sekali diorg ajak lepak siang.. hahahaha… sabo jelah… rushing aku dari Pandan Indah ke Ikea Damansara.. lepas windu aku kat diorg bila dapat jumpa walaupun kejap.. hehehehehe... kami ada next plan.. ;p

lepas maghrib disana, aku pun pulang ke rumah plan nak tido rumah Lola kat Kajang.. adik sepupu aku n husband dia da hada di rumah.. eloklah.. hehehe.. tinggallah korang berdua dlm umah k… aku pun bergegas ke Kajang.. Mila pun tido sekali umah Lola… sempat berkaraoke di Jalan Reko.. murah tu. Best gak sound system dia.. ahaahaha…mujur tak amek pic.. tapi aku ngantok sgt2 masa diorg ajak lepak mamak.. mmg aku takleh nak buka mata.. mungkin penat drive ke sana ke mari… hehehehhe… sampai ke rumah lola… terus shut down… ;p esoknyer iaitu pagi tadi, aku bangun agak lewat 7.30 gerak dari kajang.. dah nekad nak hafday je kalo lewat sampai opis. Sekali masuk2 opis sampai dalam 9.01 oklah lewat seminit.. kira ok gak ah kan… huhuhu…. Mujur tak amek leave.. ;p pastu lunch aku tido.. ngantok giler… hohohohoho………

p/s: biarpun penat tapi aku happy sebab aku leh lupekan jap maslah yg aku alami……… Alhamdulillah syukur ada kawan2 yg sudi ilangkan kesepian nih…

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers