nuff

Thursday, August 23, 2012

arrgghhh... tension!






eee.. bila nak pencen??!
Balik pada citer asal aku... harini raya ke-5(khamis) dan aku berada di tempat PA (relief kejap).. harini ade SOM meeting... as far as i know pasal newspaper cutting nih mmg diorg tak print fizically distribute to all department.. diorg dah wat digital online and buh dalam Kijang.Net. ngah dok explain dekat akak admin sorg nih, makcik mgr nih pun call tanyer pasal newspaper cutting.. 

  Makcik : maria, can u ambil newspaper cutting dari corporate sekejap?

  aku : eh, newspaper cutting diorg tak keluarkan hardcopy lg dah.. semua ada dalam kijang.net. [aku mula marah sebab tak alert langsung bos2 nih pasal ape yg berlaku sekeliling]

  Makcik : itu DD kita nak pergi meeting harini u boleh dapatkan taku tanyer corporate sekejap.. check sekejap

  aku: diorg tak keluarkan hardcopy lg dah.. semua dlm kijang net. takpelah i try printkan bila dah release. tak pasti boleh print ke tak.. i try dulu k..

  Makcik : eh u takleh kata try tau.. u kene dapatkan tau... nanti u print and bg DD k.

  aku : i tak janji, tapi i try print.. yelah2.....

dah letak call terus tak lama tu email newspaper pun sampai and cik PA pun call mengatakan forward je mende tu ke DD.. tak payah print2 bagai... so aku dah forward..... saje je bikin wa panas pagi2 ni tau!


No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers