nuff

Wednesday, August 22, 2012

Majlis Makan Malam Tahunan 2012 Tidak Dapat Diadakan


Majlis Makan Malam Tahunan 2012 Tidak Dapat Diadakan
17 August 2012 04:00 PM
by Persatuan Kakitangan BNM

Pihak Persatuan Kakitangan Bank ingin memaklumkan bahawa Majlis Makan Malam Tahunan 2012 tidak dapat diadakan pada tahun ini kerana hotel yang dipilih tidak dapat memenuhi sepenuhnya keperluan dan syarat-syarat Bank.
Dalam masa yang begitu singkat, adalah amat sukar untuk mendapatkan tempat gantian yang sesuai untuk mengadakan Majlis tahunan tersebut .


cik marie plak nak berceloteh.. malas nak comment dalam wall kijang.net tu.. panjang sgt plak nanti. hehehe ;p 
Sepanjang aku bekerja dengan BNM ni dari 2002 - 2012 ni.. tahun 2012 ni lah 1st time ever Annual Dinner dibatalkan due to Hotel Pensijilan Halal Food and Cost Conscious in the bank. Hmmm.. memula aku rasa mcm hampa lah gak.. tapi fikir2 balik, mcm dah penat kot dengan event yg sama, makanan, artis.. so, eloklah tahun ni berehat.. aku pun bukan dapat makan sgt sejak 2007 – 2011.. almaklumlah kene perform, tak nyanyi, kene menari… tu jelah… ahahahahhaha… better diorg focus untuk menjimatkan ape yg patut untuk kebajikan kakitangan BNM. Aku rasa itu lebih afdal. Coz aku rasa tahun nih pun mcm malas nak pergi.. hahahah… aku excited nak gi Family Day and nak focus on Tournament futsal September nih… hik hik hik… no hal ah nak fikir hal makan tu… I tak kesah pun.. huhuhu…. Ape2pun, semoga BNM terus maju… :D

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers