nuff

Thursday, August 23, 2012

Gayaku Berhijab.. saja up time2 boss takde ni ;p

haaaaaaaaaaaaaaaa.. ni lah masanyer aku mengumpul balik gambar2 yg aku bertudung dengan hebatnyer.. ahahahaha... mmg tak lawa pun orgnyer tapi aku nak up pasal tudung je pun... ahahahha.. blog aku suka suki aku lah.... ;p




yang nih aku amek around workstation aku.. muahahahah.. bila aku 1st time wearing mcmnih, dah diorg gelar aku hana tajima 2.. bukan2... huhuhu... dia lg cute... :)
 kat toilet pun jadilah jah.. ;p





pun jadilah... hahahahahha 






                                                              nih pose dlm keter lepas dari balik kelas mekap... ;p belajar mekap and cara pakai tudung nih... kikiki.. memula tu rasa kekok kot.. ;p


                                                                                             
haaaaaaa.. yg nih kat Port Dickson. ader teambuilding.. dah ala2 mak jemah aku tgk... aahahahahhaha....






nih tahun bila eh? errrrr... dulu aku gemor sgt pakai mcm nih... tarik2 pin terus... ;p muahahahahaha....



tu >>>>>>>>>>>>>>>>>>> pic of the year aku.. 

ni lepas OT kat opis kot.. sempat lagi kan amek pic... melaram no 1.. ahahha... i like plak ngan purple nih.... ;p

nih pic dari lensa mak andam aku.. pic after kelas mekap.. mekap simple je.. 

 cute x? wakakakakkakak... phuii


ni masa annual dinner 2007...

yg nih perform masa 1st night annual dinner 2007


me with erin.. dinner tahun biler ah nih??? 2008 ke hah? blurr jap...



p/s: so far thats all my pic, i just wanna know which style of hijab suit for me.. huhuhu.. well.. i'm not pretty or beauty enuff but i'll try to be me instead of pretend to be someone else rite... hehehehe... sooooo bored!! wanna go homeeeeeeeeeeeeeee!!!!!


1 comment:

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers