nuff

Thursday, July 23, 2015

My Raya Outfit 2015

just nak share raya pertama and kedua je.. sebab ni je sebab 2 hari ni je yang posing2 bagai.. hahaha... 
1st time nak jadi model and share info if the baju2 and the kain2.. haha.. 
very the.. sgt english aku kan... 

First day of Eid:
Hijab: Arissa Instant Shawl, NMN Collection
Dress/Clothing: Jakel
jubah ni kawan mak yang jahit. kain adik yang beli, design all made by the tailor.. aku pun impressed giler.. hahaha.. kain sgt sedap xberpeluh and baju yg dia buat pun tak ikot badan sgt and tak ketat also tak loose sgt.. oklah... best...


Second day of Eid:
Hijab: Azzalea Instant Shawl, NMN Collection
Top/Clothing: Zalia for Zalora
Skirt/Clothing: Kamdar
 hah, yg ni kesahnyer aku tergatal beli baju kat zalora.. disebabkan aku takde baju jenis2 gini... makanyer belek2 maybank2u ada lak duit lelebih, maka tergatallah beli... hahaha.. bila sampai neves gak mana tau tak muat kan... maklumlah dah gemok.. ahhaha.. tapi Alhamdulillah muat ko!! 
bila dah ade baju, kainnyer plak takde.. terus aku tarik member ajak g kamdar bahagian songket n saree.. susah bak ang nak carik kain warna matching.. alih2 aku ternampak warna ni dekat bahagian saree.. buh sana buh sini.. hah! boleh lah.. terus anta kat tailor... siap!!! ni lah hasilnya.. cantik takk??!! bahahahha... up diri sendiri je lah... 

p/s: sekian kesah ku di hari raya.. hahaha...

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers