nuff

Thursday, July 23, 2015

Raya Day 4 - Malacca Trip

Nak balikkk!!! 
yes!! akhirnya last day at Malacca.. hiks hiks hik.. seawal pagi aku bangun kemas2 beg nak balik cepat.. siap kemas.. mula cari kedai mamak.. lapoooo... pastu dah kenyang.. bergerak ke upside down house gallery. memula en boy tak minat nak bergambar.. skali bila tgk semua org posing, terus dia pun nak bergambo gak.. bahahahaha... haaaa... seronok kan? at least ade aah kenangan di Melaka.

 kupon Parking

 Tiket Masuk.. 

 ni lah rumah nya

 stunt time

 overkan? ahahahah

 mcm2 style dia bikin

 nak jd spiderman impian dia.. hah!! cecita tercapai lah kot.. ahaha

 mcmner kalo nih kat umah aku... hmmmm
  

 toilet best.. ahahahah..

 you upside down lah bebeh.. haahha

p/s: tak rugi berjalan.. tapi rugi kalau pergi tempat yang sama selalu.. berjalan tetapi cuba jelajah tempat baru.. biarpun di negeri yang sama.. :)

There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock