nuff

Wednesday, October 12, 2011

disini segalanya

apa perasaan anda apabila ada org menaruh harapan sayang pada pasangan korg dan dalam masa yang sama pasangan korang pun ada perasaan yang sama pada dia.. dan korg plak dikatakan sebagai penghalang besar disebabkan tanggungjawab dan ikatan? pe perasaan korg dan ape tindakan korg.. berdosa kah korang memutuskan hubungan mereka.. layakkah korg dipersalahkan atas perkara yang BODOH itu.

semalam masa teman janet n sury g selection pingpong, 1 of the director of 1 department said that its better u get single rather u married with the wrong person.. terus aku angguk dengan kata2 beliau.. dia sgt sporting, energetic n spontan, well 1 of the ex director from Naza branch shah alam. pastu terus aku terfikir sampai rumah tentang ape yg diperkatakan. selama ni aku rasa kenapa aku je banyak dipersalahkan sedangkan ape yg aku buat tiada cacat celanya.. ye aku tau aku takde fizikal yg bagus, tak lawa, tak mcm model, tak totally free hair, tak modern.. tak kaya ye tu aku... but accept me the way i'm accepting u... ternyata jasadmu saja kembali padaku tetapi tidak hati... baiklah... aku tak mintak brg kemas tetapi cukup dgn nafkah zahir dan batin, aku tak minta pujuk rayu tetapi memadailah dengan senyuman sekadar buat hatiku tenang. tetapi andai permintaan ku ini berat, maka kau pergilah dengan org yg kau rasa boleh memberikan kau bahagia, tenang, kemewahan dan keseronokan.. PERGILAH........ aku dah bersedia...

'Ya Allah, ampunilah dosa2ku.. hina sungguh diri ini.. rasa kosong diri ini.. aku telah nekad Ya Allah, ku mohon padamu.. sejujur2nya, setulus2nya.. andai dia diciptakan utk menemaniku ke syurga, maka kau tetapkan hati ku, kuatkan sabarku dan tenangkan hatiku. andai dia bukan diciptakan untukku yg bukan bakal membawa ku ke syurgaMu Ya Allah, kau jauhkan hati dia dari hati ini, keraskan hati ini dari nya, kuatkan diri ini utk melawan segala fitnah dan tipu daya serta helahnya dan Ya Allah, Kau berikanlah ku tunjukkanlah ku akan Jodoh ku yg telah kau tetapkan untuk membimbingku ke Jalan Mu Ya Allah.. terlalu perit untuk ku bersendirian serta ku takuti akan byk lg kemungkaran serta dosa yg akan ku lakukan....... aminn..'

There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock