nuff

Monday, October 3, 2011

Nokia owh Nokia vs Sony deee..

aku masid disaat ku kegeramangan dgn HP Sony ku dah beberapa bulan bengong.. [nak moden sgt kan touch2 katanyer.. hamek ubat.. mati terus] abeslah game2 aku dlm tu.. video2 sumer sempat diselamatkan.. ekekekekke.. syg ah hp tu sebab camera dia 12megapixel.. kau ado? huhuhu.. hmmm nantilah aku gi sony centre kat jalan imbi tu.. alahai sony ku... la nih aku guna balik nokia lamaku.. tapi nokia nih terbaiklah.. cuma aku terpaksa buh solotep kt belakang coz takot cover bateri tertanggal.. ekekeke.. sedih kan.. looser giler hp2 aku nih.. nak kata aku ganas pakai, hmmmmm sofar takde lah kot.. sms2 mmg tak sgt.. call2 lg ahh aku malas nak layan.. tak tau nk ckp ape.. ekekekeke...

ade lg 1 hp aku guna nokia haper ntah, dpt free nasa amek line celcom dulu.. so far hp tu skrg aku wat guna utk maxis.. tapi dah dekat seminggu maxis aku giler takde line.. mcm si.. melampau ya amatlah kan, sampai seminggu takde line.. aku belasah maxis ni kang baru tau... muahahahahhaa...



p/s: setia pada yg satu je dah la...... ekekekkee






No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers