nuff

Saturday, October 15, 2011

OT owh OT

kesahnyer ptg tadi aku dipanggil bos kecik n 2nd kecik, aku dah agak dah pasal ot aku yg 8jam tu.. hmmmm... dia bising pasal policylah, monitorlah, nape takleh siapkan masa hari bekerja... WTH!!! wat keje ke tak n suh wat listinglah apelah.. aku angguk and aku akan kata wat list. tapi dlm hati aku dah tawar giler nak wat claim. lepas je kuar dr bilik dia, terus aku gi batal balim claim aku n aku msg kat bos aku yg aku tak jd wat claim.. kira halal je lah...

PASNI MMG JGN HARAPLAH AKU NAK RAJIN WAT CLAIM.. jahat tak ayat aku nih? ekekkeke.. k lah, dah puas main game n now nak tido.. haa haa haa

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers