nuff

Wednesday, September 12, 2012

Keputusan Malaysia vs Vietnam 11 September 2012


Perlawanan persahabatan antarabangsa yang membabit pasukan Malaysia dan Vietnam berlangsung malam ini , 11 September 2012 di Stadium Bukit Jalil. Kedua-dua pasukan dalam proses persiapan menghadapi Piala AFF Suzuki dan perlawanan malam ini bakal dijadikan medan ujian. Berikut adalah keputusan Malaysia vs Vietnam 11-9-2012. 

Keputusan Malaysia Vs Vietnam 11 September 2012 - Malaysia kalah 0-2. Gol Vietnam dijaringkan oleh Le Chong Vinh pada minit ke 32' dan Phan Thanh Hung minit ke 48'.


p/s: frust tu frust gak... kelekaan menjadikan mereka 0. jangan ambil sikap utk friendly takpe kalah... nanti masa match kita fight bebetul... jgn suka nak kene cemuh kene maki barulah nak bangkit tebus MARUAH!!! jangan ambil sikap begitu.. kekalkan momentum persefahaman, fitness, idea, mental dalam game... pleasee... jgn jadi lemah mental... Ingat saingan AFF nanti Malaysia akan berada dalam group paling susah mungkin...... Bangun wahai skuad kebangsaan harimau malaya! 

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers