nuff

Monday, July 26, 2010

Episod 2 - Aku dan Pengarah

Dialog episod aku dan pengarah kembali lagi.. haa haa haa..

mcm biasa relief tempat si leha (bukan nama sebenar), suk sak suk sak aku dengor bunyi selsema pengarah. tanpe takotnyer aku redah tanyer...

"Pengarah tak makan ubat ker? flu tuuuuuuu"

dia jawab "ermmm..... nak muntah pun ada nih"

" fuuuu.. bahaya tu..." jawab aku dan terus duduk di meja yg agak semak si leha (bukan nama sebenar) tu.. ekkekeke.. (mati aku kalo dia bace!)

ngah bosan2 dok ushar kijangnet citer pasal dinner ujung minggu nih... sekali suara pengarah bunyi lagi..

"maria, can u put me to salmah(bukan nama sebenar)"

"ok" jawab aku.... dah pas the phone... tak sampai 10 saat dia cakap pum pam pum pam.. terus letak...

aku cakap dalam hati.. 'aik???? ni cakap ke aper?'......

ahahhahahahahahaha...... tak lama tu si leha pun sampai.. aku pun kembali ke meja aku...... sekian...
There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock