nuff

Tuesday, July 27, 2010

Episod 3 - aku dan opismate

si kasem (bukan nama sebenar) " maria", dia panggil aku dgn nada yang lemau sungguh.

"ape" jawab aku. menjawab panggilan kasem yg dok sebelah partition meja aku je...

"maria, aku huhuhaha!@#$%#@$" kasem cakap lagi...

"ape dia sem?????" aku tinggikan suara......

"aku mengantok" ulang kasem dan kasem yg dengan ketinggian 185cm (tak silap aku aaa) terus bangun dari kerusi dan terus berdiri pandang ke arah aku dengan mata yg mamai... muka yg kusut!!

" oooo.. ko ngantok ye?? nah hamek nih, aku baling kat muka ko, nak??!!" dengan selambanyer aku tunjuk bola pemberat yg 2kg nyer ke arah dia... bola tu aku pinjam kak senanh punyer.. maklumlah nak bina muscle.. ekekekekke.. makan hati tak korang??? ahhahahaa.... balik dengan hal si kasem nih.....

"huh!" kasem terus gi pantry..

"ko gi cuci muka ko tu.. toye je aku tgk" jerkah aku lagi..... tak lama tu aku tgk dia bawak makanan....

"oiii.. kopok gulung" aku tanyer dia...

"ha'ah, kat pantry.. gi ahh amek" jawab kasem dan terus dgn lahapnyer makan kopok tu... hampehnyer kasem! ko tak bg sikit pun kat aku... jap2.. tangki aku dah penuh.. ehehehhehe... seb baik!!

begitulah episod aku dan opismate bernama kasem.
There was an error in this gadget

nuffers

Digital clock