nuff

Wednesday, July 7, 2010

Kejujuran telah musnah..kepercayaan telah pudar

apa yg aku nak tulis pagi2 nih kat wall nih.. aku langsung takleh tido.. dah 3hari semuanya bermain difikiran aku... yelah aku jenis kalo ader yg tak kene, sure aku akan tak tenteram sgt2... aku mesti nak cari mana silapnyer.. apa salahnyer... rupe2nya... betullah tekaan aku.. aku taknak tulis kat sini.. biar aku je yg tahu... ntahlah... mungkin Allah nak tunjukkan perasaan ex dia mcmner masa aku bkawan ngan dia... now aku dah rasa.. its not about matang or tak.. tapi sebab hati ngan iman.. serta hawa nafsu... aku betul2 down...... biarlah aku mencari ketenangan dulu............

p/s: berdoa pada kebaikan.... mcm takleh puasa je harini... perut aku rasa lain mcm....

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers