nuff

Thursday, July 1, 2010

Lunch yang best

01/07/2010 - memanglah takde citer best sgt pun..tapi mcm teruja sebab aku dah beli baju2 yang aku suka pakai 3,4 thn lepas... :) rasa mcm wow!!!... the old iya yang sengal is back.. hahaha.. yana temankan aku tadi gi Reject Shop.. hehehe.. dapatlah 3 helai baju yg sgt sweet and low profile sesuai dgn jiwa aku + 1 panties cute??? boleh?...ahahahahhaa..

kalo ikotkan aku nih tak suka sgt expose.. aku suka low profile and simple... just to be hepi2 jek... hihiihi... yana pulak dapat baju sehelai rm 5??? sgt marah.. ahaahhahahahha.. nampak gayanyer penuh lagi lah koleksi baju2 aku.. mane almari aku nak buh nih... sudah penuh maaaaaaaa... adesss...

p/s : harap2 kes aku nih cepat settle bila pas kawen InsyaAllah... tak larat rasanyer jadi nomad nih...

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers