nuff

Tuesday, July 27, 2010

i'm open but ...............

Sms org lain boleh. Sms aku 2,3 je........ alalalalalla....

bila aku dah jujur, mcmnih lah layan aku... dulu bila aku masih single huha huha..... and masih contact ex aku tau marah... pandai campak tepon kat kaki aku... apa nih!!! jeles.. abes hati aku nih... sape nak jaga... telan jelah even pahit pun.. mmg aku open minded. but aku masih ada pegangan agama lagi, tau nak bezakan mana yg baik.. mana batas2 pergaulan... one day, aku doa Allah tunjukkan balik dekat diorg nih..apa yg aku rasa skrg.. peritnya.. mmg korang tgh hepi kan... loan abes hutang takde.. kaya.. bleh gi club.. enjoykan... takpe.... buatlah aku mcm nih..... aku sentiasa berdoa agak korang akan rasa ape yg aku rasa skrg... dan masa tu aku akan senyum dengan lapangnya dada nih.. syukur.. aku tak mintak mende tu ditarik balik.. tapi cukuplah sekadar rasa dan alami apa yang aku rasa skrg... biarlah buat beberapa minggu pun.... Allah Maha Adil.

p/s: thanks blog, kau lah tempat aku buat luahan sebenar.

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers