nuff

Wednesday, April 20, 2011

2007 in memories :)

2007 adalah tahun terbaik buat aku dimana aku own sebuah keter atas nama aku sendiri, dalam masa yang sama aku kekeringan nak byr roadtax keter.. aku terus masuk pertandingan Bintang BNM 2007... Oleh kerana niat aku ikhlas dan jujur... aku telah memenangi tempat pertama u olls.. hik hik hik.. mmg tak sangka coz aku dah mengalahkan juara bertahan 2005 dan juara sebelum tu.. diorg ade sekali.. huk huk huk.. itulah 2nd time aku masuk sebab nak byr roadtax keter.. semata2 ok...

after that aderla jemputan perform masa family day kat Sunway Lagoon.. rasanyer 2,3 times kot.. hihihi.. seronok sgt! and yg buat aku rasa mcm best and kenangan aku bersama bank nih ialah aku perform masa Annual Dinner BNM 2007 1st night and 2nd night... best sgt coz dpt borak dengan paknil.. hik hik hik.. nanti aku buh pic dia.. :p after that dpt amek pic dengan faizal tahir... hee hee..

tu lah bermulanya penglibatan aku dalam dunia peng'artis'an nih... seronok sampai lupa diri.. tapi banyak aku belajar dari kwn2 seperti kak ros, rahaina, janet, fayzal, abg zam, kak lin, and ramai lagi lah.. its all bout how to project ur voices and control it... thanks korang for ur support selama ni... ni aku dok citer hanya tahun 2007 je k.. thn lain aku taknak buh.. sebab aku rasa tahun 2007 ni lah tahun segalanya pada aku... ahaks.. :D satgi aku share antara pic2 tahun 2007 yg telah mengangkat nama ku ke bidang seni dan sukan...



Mulanya disini...... AKU BOLEH LUPA LIRIK... ahahh.. teeetttttt
(Lagu Bertahta Di Hati - Farah Dhiya)


Feel Mau Adaaaaa....


1st Female Runner Up....


With the champion yg lain...


2nd Night Perform Annual Dinner 2007
(Lagu Destinasi Cinta - Siti Nurhaliza)


kenapa aku buh pic dato siti nih?? coz kebetulan dia baru balik umrah thn yg sama, and perform AJL pada thn yg sama lagu yg sama serta pakai baju akan2 aku... means, dia tiru aku ker? wakakakaka.... coz aku perform dinner dulu dgn baju ala2 gitu.. kawan2 aku ramai sms ckp mende yg sama masa tu.. ahahha.. sgt kebetulan.. :p


dengan kawan2

With Faizal Tahir

2nd night the best!


erofit u ollsss... sgt kurus masa nih.. best!


perform hi tea puspanita dekat Hotel Pan Pac depan Gabenor.. masa nih aku perform solo n group... gilo ahh... ahahahaa..


1st night dinner with the same song :)


dengan Pak Nil.. :D


tarikkkkkk!!! 1st time beb join... keding2 semua.. tapiiiiiii...


KAMI JUARAAAA!!! ahhaha... jangan pandang ku sebelah mata!! ahahah

p/s: Kenangan Terindah :)


5 comments:

  1. salam...
    waa...dashat la..artis rupenye...hehehe...err...nak tanyer mcm mane masuk pertandingan tu ek? pompuan je ke or lelaki pun bole? igt nak cari duit lebih guna bakat yg ada..ada ke? ada la skit..plz let me know...n..hehe...plz follow my blog ye...TQ

    ReplyDelete
  2. ahaks.. n i kat opis la khalisya.. hee hee.. ader je banyak pertandingan2 kt luar.. berani dgn tak je masuk.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. mesti sore sedap kan? saya dah try byk gak..tp x memberangsangkan...hehehe...VOC kan? ok..nnt ape2 info2 la ye...

    ReplyDelete
  4. owh takpelah.. memula mmg kurang memberangsangkan... jadikan sebagai semangat n pengalaman dulu.. ehehhehe.. mcm saya gak.. :)

    yup VOC... tapi lama dah slow.. huhuhu....

    ReplyDelete

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers