nuff

Thursday, April 21, 2011

Sakitnyer kepalaaaa!!!!



Phewwhhh... sakitnyer kepala aku harini. begini ceritanya :-

mlm tadi aku pas mkn takde nak watpe, nak online bosan balik2 terjah org, tgk citer org bz body citer org.. hmmmmm... lebih kurang sama je kisahnyer... dah tak online aku pun tido awal.. and the good is, cukup 8jam aku tido.. best! bangun kali nih aku bangun sendiri, selalu mak kejut tapi baju aku tetap mak gosokkan.. kekeke... jahat kan aku ni... takpe2.. along dah bg duit kt mak sket.. at least appeciatelah gak kan... :p

kisah bermula masa aku dah solat dan siap2 dah pegang kunci keter nak amek air suam minum, mak kata..

"abah bawa keter harini"

"hah? bawa keter?" aku mcm terkejut sebab selalu abah bawak keter hari jumaat je..

"ha'ah, bos abah cuti.. taknak naik seali dgn abah ke?" mak tambah.

aku pun mcm pikir sepuluh kali.. coz aku mcm ader training menari mlm nih... tapi aku mcm tak sihat... aku pun balas..

"bolehlah.." terus aku letak kunci aku dlm beg..

masa nak masuk ke dalam keter, aku ckp kat mak..

"peninglah kepala"

"mana tak peningnyer komputer je manjang, tido lambat" mak terus zassssss aku.

"mana de main laptop mlm tadi.. org tido awal lah" aku jawab....

terus kami berlalu masuk dlm keter... dalam keter lak, aku gelisah.. selalu leh tido kali nih mcm payah nak tido.. sakitnyer kepala.. nape tak sampai2 lagi nih... mmg selalunyer kalo naik keter ngan abah bila dok belakang, sure aku pening.. ader sekali tu siap muntah lg bila sampai umah... adoiiii... harap2 tak jadi lg... ni sampai je kt opis, terus aku jejak bilik solat utk rehatkan kepala... hmmmm... after bfast and gi klinik amek some vitamin now aku mcm ade lg lah pening tu... hmmm... tak larat nak wat keje.. ape lg nak ngadap pc nih... ni pun aku hapdet punca pening aku... tido lebih ke? tapi cukup je 8 jam.. hmmmmm... heran... jom kita renung2kan... balik nih dgn abah gak... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......


p/s: hmmm.... dah terpikir lunch nih nak watpe ye......

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers