nuff

Thursday, April 21, 2011

Sesi Promo - Siri Produk Nutri M

~CANTIK DAN SIHAT SEIRINGAN~


Ia adalah syampu anti-uban yang dihasilkan menggunakan 100% herba tradisional yang berupaya mengembalikan semula kekuatan rambut hingga ke akar, menjadikan ia lebih sihat bersinar dan yang paling utama - menghilangkan uban dan mengembalikan kehitaman rambut anda hanya dengan cucian pertama!

Inilah kehebatan ciptaan Tuhan yang terdapat di dalam rumusan herba Nutri-M Shampoo ini. Antara herba-herba tradisional yang digunakan dalam penghasilan produk ini adalah seperti buah Billberry laut (Vaccinnium bracteatum), Kayu Brazil (Caesalpinia echinata) dan herba Yetbadetajo (Eclipta Prostata) yang mempunyai banyak kandungan nutrisi dan antibakteria yang sangat baik untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan rambut. Herba-herba ini juga sebenarnya telah digunakan sejak sekian lama oleh sebilangan nenek moyang kita untuk mengurang atau menghilangkan uban di kepala, di samping memastikan supaya rambut sentiasa sihat dan kuat.


Bahan-bahan yang terdapat di dalam produk ini telah diluluskan oleh Biro Farmasi Kebangsaan dan disahkan bebas kimia oleh Jabatan Kimia negara. Ia juga sedang dalam proses akhir mendapatkan sijil halal dari badan yang diiktiraf oleh JAKIM. Oleh itu, anda semua terutamanya pengguna-pengguna Muslim tidak perlu risau tentang syampu in kerana kandungannya 100% herba, maka ia halal serta bersih sifatnya dan boleh digunakan tanpa ragu-ragu, insyaAllah.

Jika anda tertanya-tanya, "Adakah syampu ini pewarna rambut seperti yang ada di pasaran hari ini?"
Jawapannya tidak. Produk ini bukan pewarna rambut seperti yang ada di dalam pasaran semasa, kerana fungsi rumusan herba di dalam syampu ini adalah untuk menambahkan nutrien dan memulihkan kembali pigmen hitam semulajadi yang ada di dalam rambut, BUKAN mewarnanya dari luar sahaja. Pewarna rambut biasa hanya berupaya menutupi uban atau warna rambut asal anda dari luar sahaja dan kesannya hanyalah sementara. Kita juga tahu bahawa pewarna rambut mengandungi banyak bahan kimia yang cenderung merosakkan rambut anda!


Setiap kotak Nutri-M Shampoo mengandungi:-

4 sachet syampu berkondisioner (20g per sachet)
Sepasang sarung tangan getah
Informasi-informasi penting yang lain seperti tatacara penggunaan, senarai ramuan syampu, dan lain-lain juga dicetak di bahagian kotak dan sachet syampu untuk rujukan anda

Belian minimum:-

1 kotak bagi belian runcit
12 kotak (1 dozen) bagi belian borong

Harga Jualan Runcit :-

RM55 (Semenanjung)
RM60 (Sabah & Sarawak)

Harga Jualan Borong:-

Sila lengkapkan borang khas ini (di bawah "kategori pertanyaan" pilih "Belian borong/runcit")
atau
Emailkan permintaan sebutharga anda kepada kami di nutrienterprise@yahoo.com
atau
Hubungi kami di 019-3117254 / 012-2382601 / 012-621828 untuk keterangan lanjut

Penghantaran:-

RM5 sekotak (Semenanjung Malaysia)
RM8 sekotak (Sabah/Sarawak/Singapura/Brunei)

Jika berminat, sila lengkapkan borang tempahan digital ini dan hantarkan kepada kami untuk tindakan selanjutnya. Jika terdapat sebarang pertanyaan, cadangan atau aduan, anda boleh lengkapkan borang khas ini atau emailkan kepada kami di nutrienterprise@yahoo.com. Wakil-wakil pengedar dari seluruh negara yang berminat juga amatlah di alu-alukan untuk menghubungi kami dengan kadar segera untuk tawaran harga yang menarik dan syarat-syarat yang mudah lagi adil.

Anda juga boleh cari kami di Facebook (facebook.com/nutrienterprise) atau hubungi kami di 019-3117254 / 012-2382601 / 012-621828 untuk keterangan lanjut.

Terima kasih di atas sokongan padu anda terhadap produk kami. Hanya Tuhan yang mampu membalasnya. Kami akan terus dan sentiasa berusaha untuk meningkatkan mutu servis dan produk kami dari semasa ke semasa, insyaAllah.

Ikhlas,
Team Nutri Enterprise 2011
"Cantik & Sihat, Seiringan."

p/s: for more info, sila lah layari disini http://nutri-m.blogspot.com/p/produk-nutri.html ... iya lom beli lg tapi dah order.. hik hik hik...

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers