nuff

Sunday, April 24, 2011

Hidden Silent

Mostly people said that hati2 dengan org yg pendiam coz theres so many hidden story and plan they will think and do.. their imagination can be anythings.. what i wanna say here, know people yg main lepas ckp n huha2 terang2 is beter than yg senyap tapi buat... but Allah Maha Adil, yg senyap2 tu kan nt lama2 terbongkar gak.

aku merepek dah sebab hujan lebat gilo kt luar tu... esok keje lak.. cepatlah aku dok umah sendiri and wat semua hal aku.... hmmm..

p/s: ape2pun aku akan teruskan bersabar sebab sabar tu pasti akan ada kemenangannya 1 hari nanti... InsyaAllah aminn... aku dah berserah 200% pada Nya.. aminn. :)

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers