nuff

Wednesday, April 13, 2011

cik marie speak up! hak hak hak

tegas tak hakak? ekekekekek.. wey, giler ah masa balik tadi air mata aku suddenly kuar mcm air bah banjir simbah kl... hahahaha... y?

mungkin aku dah penat.. sgt2 penat dgn situasi2 yg bermain didepan dan dibelakang aku.. mungkin aku tak nampak, tapi Allah kan ada.. Dia Maha Melihat :) semuanya akan dimainkan semula semasa dihimpunkan dipadang masyar... ahaks.. akan ku tunggu waktu.. tapi aku berharap agar aku dpt ke Syurga firdausi dahulu supaya aku takkan melihat apa yg terjadi.. muliakah hati ini?? tapi selalu dipermainkan.. sesungguhnya layakkah aku? tapi aku tak mahu ke NerakaMu... aku terlalu lemah dengan kehendak syaitan dan tuntutan keadaan...

tadi ngah dok ngemas2 bilik, tgk hadiah2 kawen.. sayu sgt... nak nanges tak tau naper... Ya Allah kuatkan semangat ku ini. ok2..bilik aku dah kemas dah... bersih.. ahahahah... tak sabar rasanyer nak dok umah sendiri before puasa ni InsyaAllah :) and limits yg aku set on oct 2011 adalah lain ..... sesuatu yg bakal mengubah sesuatu... haa haa haa... amat memelukan sokongan keluarga dan teman2.. hee hee.. mau yg tenang dan hepi2 aja.. mahu lebih bertakafur supaya lebih beriman.. skrg nih all out dulu lah.. ahaks... teeettt.. dak degil.. janji hati mak suci ok... ahaks.. tak gediks.. tak merendek.. hee hee.. tapi aku wisau akan keadaan abah yg kurang sihat.. hmmmmm.. Ya Allah, kau berilah kecergasan kepada abah ku supaya kami sekeluarga dpt idop aman tenang serta hepi... aminn...

bulan 2 2012, seoul, korea... harap2 ada lah duit.. mahu kumpul dari skrg.. ahhahaa.. yeay.. winter sonata kembali.. nak gi jepun masih tak stabil... hee hee hee.. bantailah korea pun.. janji melancong.. tak sabarnyer aku..... malas dah nak pikir2 segelintir manusia2 kt msia nih.. tak jujur, hipokrit, sesat.. nothing! haa haa haa

p/s: marie masih kuat sebab dia dah serah 200% pada Yang Esa. so, until now, dia masih mampu tersenyum dan sentiasa dimurahkan rezeki serta Alhamdulillah disenangi oleh keluarga dan sahabat handai.. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Hak cipta terpelihara cik marie. Nak comment (jika ada), please comment selembut dan seceria bahasa yang mampu.. haha (paksa)

nuffers